‘Ek bel jou nou terug’ – toe kom sy af op sy lyk


Mnr. Martin Krügel

2010-05-15 00:10
Hilda Fourie

Minder as ’n uur nadat haar 78-jarige pa aan haar gesê het “ek bel jou nou terug”, het ’n vrou op sy lyk afgekom in sy woonstel oorkant die Pretoriase landdroshof.

“As ek my oë toemaak, sien ek hom op die mat lê met die onderbroek oor sy kop,” het me. Carina Krügel (49) gister gesê.

Krügel het haar pa, mnr. Martin Krügel, gister begrawe nadat hy Sondagaand in die Colorado-woonstelle, waar hy 18 jaar lank die opsigter was, vermoor is.
Hy is vermoedelik doodgeskop en -geslaan.

Krügel en haar pa het Sondagmiddag saam geëet, waarna sy na haar woonstel in dieselfde gebou is vir ’n middagslapie.

Sy het hom omstreeks 18:00 gebel. “Ek het vir hom gesê ek gaan afkom omdat ek daar wou gaan stryk,” het sy gesê.

“Terwyl ons gepraat het, het ek gehoor hy praat met iemand by sy deur. Baie van die mense in die woonstelblok het gereeld by hom kom avokado’s koop.

“My pa het vir my gesê hy bel my nou terug. Hy het nooit teruggebel nie. Ek het nie onraad vermoed nie, want ek het gedink hy het besig geraak.”

Omstreeks 18:45 het Krügel na haar pa se woonstel gegaan.

Die veiligheidshekke van sy voordeur en sy kantoor, wat aan sy woonstel grens, was oop, terwyl die deure toe was.

Sy het die voordeur oopgesluit. Die woonstel was in chaos gedompel. In sy kantoor was die kluis en die laaie oop. In die woonstel was die mat opgefrommel, die stoele omgegooi en die skilderye van die mure afgeruk.

“Ek het na my pa geroep, maar hy het nie geantwoord nie,” het Krügel gesê.

“Ek het hom in sy kamer op die mat gekry met ’n onderbroek oor sy kop. Ek het by hom gaan sit, hom geskud, hom op sy wang geklap en met hom probeer praat, maar daar was niks. Sy vingers was al yskoud.”

Volgens Krügel het die nadoodse ondersoek onder meer bevind haar pa se neus, kakebeen en arm is gebreek.

Mnr. Krügel is vermoedelik geskop en met ’n stomp voorwerp geslaan.

Sy moordenaar(s) het met sy vuurwapen, juwele en huurgeld weggekom.

“Ek kon nie eens ‘goodbye’ sê nie,” het Krügel gesê.

“Ek wil weet wat het gebeur en hoekom. Maar die meeste van als wil ek weet wie dit aan my pa gedoen het, want dit is nie mense nie.”

Ao. Wanda Olivier, polisiewoordvoerder, het gesê niemand is nog in verband met die moord en huisroof in hegtenis geneem nie.

Oorsprong:Beeld
http://www.beeld.com/Suid-Afrika/Nuus/Ek-bel-jou-nou-terug-%E2%80%93-toe-kom-sy-af-op-sy-lyk-20100514

Leave a Reply

