Slagoffer van huisrooftog dink man is dood toe hy ophou kla

2010-06-09 23:17
Hilda Fourie

’n Afgetrede kolonel in die weermag se wangbeen is vergruis en sy ribbes gebreek nadat hy en sy vrou in hul huis in Wierdapark, Centurion, deur rowers aangerand, geskop en met messe gesteek is.

Die polisie was Saterdagoggend só vinnig op die toneel dat hulle ’n man op heterdaad in kol. (afg.) Thys Eagar (78) en sy vrou, Barbara (74) se kamer betrap het.

Slegs twee selfone en kol. Eagar se trouring, wat hulle van sy vinger afgehaal het, is geroof.

Eagar, ’n voormalige senior offisier in die pantserkorps, en sy vrou sal na verwagting vandag uit die Unitas-hospitaal in Centurion ontslaan word.

Twee rowers het omstreeks 03:00 deur die dak van Eagars se huis in ’n veiligheidskompleks geklim en deur die plafon bo die sitkamer gebreek.

Die Eagars het nie die lawaai gehoor nie omdat hulle hardhorend is.

“Ek het wakker geword toe twee figure bo-op ons op ons bed val,” het mev. Eagar gister, ’n dag ná haar 74ste verjaardag, vertel. “Een het my dadelik getakel, terwyl die ander een hom (kol. Eagar) getakel het.

“Ek het gegil… so hard gegil dat my buurvrou my blykbaar gehoor het.

“Die worsteling en marteling het toe begin.”

Volgens mev. Eagar het een van die rowers ’n mes teen haar keel gedruk waarna hulle haar van die bed afgegooi en haar hande en voete vasgebind het.

Sy is ook verskeie kere met die mes gesteek en aangerand.

Kol. Eagar is ook van die bed af gegooi, geskop en geslaan.

“Ek het hulle in hul eie taal (Zoeloe) gevra of hulle kos of geld of wat hulle wil hê,” het hy gesê.

“Al reaksie wat ek gekry het, was ’n hou teen die wangbeen met iets blerrie hard.”

In die tussentyd het een van die rowers mev. Eagar aan die keel gegryp en ook ’n kombers oor haar kop gegooi om haar verder te smoor. Kol. Eagar is ook gewurg.

Hy het twee keer sy bewussyn verloor.

“Ek het begin roggel en net geweet nou gaan ek sterf,” het sy gesê.

“My man het opgehou kla. Ek het gedog hy is klaar dood.”

Ná ’n rukkie het mev. Eagar gehoor dit raak stil.

Die volgende oomblik het iemand haar begin losmaak. Toe sy haar oë oopmaak, het sy in ’n polisieman se gesig vasgekyk.

Volgens mnr. André Eagar (50) het sy ouers se buurvrou wakker geword van ’n geskree en gesien die ligte in sy ouers se huis is aan. Sy het die polisie en ander bure in die kompleks gebel.

“Ek is net baie dankbaar ons leef,” het kol. Eagar gesê.

Kapt. Agnes Huma, polisiewoordvoerder, het gister gesê mnr. Siphiwe Phakathi (21), wat in die Eagars se kamer gearresteer is, het Maandag in die Pretoriase landdroshof op ’n aanklag van huisroof verskyn.

Hy sal in hegtenis bly tot en met sy volgende verskyning aanstaande week.

Die polisie is nog op soek na ’n tweede verdagte.

Oorsprong:Beeld

Leave a Reply

